دانلود فیلم

وبگاه ابوعلی

دانلود فیلم-دانلود سریال

وبگاه ابوعلی

دانلود فیلم-دانلود سریال

  • ۰
  • ۰

این روزها من وضعیتی زرد دارم و ذهنم آشفته و مشوش شده است. اینکه چرا اینگونه شده است. صحبت ما نیست بلکه صحبت این است که تا کی باید این گونه باشد.

آیا میتوان امیدوار بود که در آینده تغییراتی را شاهد باشیم یا نه

با ما همراه باشید دیوانه هایی که خیال میکنند انسان آفریده شده ایم. همان دیوانه ها در همه حال هم با مایند

 

برخی چیزها را باید به عینه دید و به عینه لمس کرد...وقتی چیزی را میفهمیم و درک میکنیم باید در مورد قضاوتی خاص داشته باشیم. قضاوت های صحیح ما در مقابل قضاوت های نا صحیح ما قرار میگیرد. این روزها وضعیت روحی من زرد است دقیقا مانند سریال وضعیت زرد. شاید گمان کنید که این وضعیت روحی در ابتدا هم زرد بوده ولی این طور نیست

من یک آدمم فرقی نمی کند در حال دانلود سریال وضعیت زرد 3 باشم یا چیز دیگری ...فرقی نمی کند در گوگل تایپ کنم دانلود وضعیت زرد 3 یا تایپ کنم دختر شایسته...من این روزها داغانم. یعنی همیشه بوده ام ولی این روزها بسیار بیشتر.

گاهی به گمان خودم یک چیز را وقتی میگویم بقیه  مینشینند در موردش قضاوت های خاص خود را میکنند حالا اینکه این قضاوت هایشان دارای نموداری صعودی باشد و یا نموداری نزولی راداشته باشد. برای من فرقی نمی کند. چون احساس مرا صادقانه در می نوردد و چشمم را در گیر چرائیات معلق میکند.

چرائیاتی که پیش از این ها در بحبوحه ی عذرخواهی های من قرار میگرفت ولی الان دیگر فرقی نمی کند در کدام حوزه قرار داده بشود.

دوستان خوب من

نیک میدانم که انسان ها خودشان در رفتارشان چیزهایی را می بینند که غلام همت های نگون بخت در خشت خام هم می بینند.

نیک میدانم که دنیای من سراپرده ی عشق را جور دیگری تعبیر میکند اینگار هرگز پیش از این چنین سراپرده ای نبوده و نیست. از هر جهت یک نیازی را من متصورم برای خودم.

و آن نیاز به دانشتن های مداوم است. من اگر مدام بخواهم بدانم. دیگر به کسی مربوط نیست که چکونه فکر کنم

  • ۰۱/۱۲/۱۴
  • سید محمد ملک حسینی

نظرات (۱۱)

Hello, I think your website might be having browser compatibility issues.
When I look at your website in Chrome, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it
has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up!
Other then that, awesome blog!
You actually make it appear so easy along with your presentation but I in finding this topic to be actually
one thing that I think I'd by no means understand. It sort of feels too complex and very large for me.
I'm having a look ahead to your subsequent put up, I will try to get the hold of it!
I like the helpful information you provide in your articles.
I will bookmark your weblog and check again here frequently.
I am quite sure I'll learn lots of new stuff right
here! Best of luck for the next!
Wow, this piece of writing is good, my sister
is analyzing these kinds of things, so I am going to tell
her.
I love what you guys tend to be up too. This sort of clever work and exposure!
Keep up the superb works guys I've added you guys to blogroll.
Generally I don't read article on blogs, but I would like to say
that this write-up very forced me to take a look at and do so!

Your writing style has been surprised me. Thank you, quite great article.
Sweet blog! I found it while browsing on Yahoo News. Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
I've been trying for a while but I never seem to get there!
Thank you
Thanks to my father who stated to me on the topic of this weblog,
this weblog is really amazing.
who wants to learn how to meet hot girls for free?
Sharing is the foundation of progress and innovation.
I want to use my resources to support those in need
and make a difference. Follow me for special tips
You are so interesting! I do not believe I've read through something like this before.

So nice to discover someone with original thoughts on this issue.
Really.. thank you for starting this up. This website is something that
is needed on the web, someone with a little originality!
Heⅼlo, i tһink that i ssaw you isited my websіte so i camе to “return tthe favor”.I
am trying to fіnd things tto improve my web site!I suppose its ok to use
some of youuг ideas!!

My web site гescator buy dumps, rescator.mn,

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی