دانلود فیلم

وبگاه ابوعلی

دانلود فیلم-دانلود سریال

وبگاه ابوعلی

دانلود فیلم-دانلود سریال

  • ۰
  • ۰

دانلود فیلم آتابای با لینک مستقیم و کیفیت بالا

خب فیلم های زیادی الن وجود دارند ولی به نظر من برای دانلود فیلم آتابای باید هرچه زودتر اقدام کنید چون نیکی کریمی

کار چیپ ارائه نمیده.

آخرین کاری که من ازش دیدم سریال ممنوعه بود

که هم بازیش در اون سریال آقای هادی حجازی بود. حجازی رو میشه گفت یکی از بهترین انسان هایی بود که من تا الان میشناختم.

خوب این نیکی کریمی نسبت به سنش خوب جوون مونده

غیر از من خیلی ها این موضوع رو مطرح کردن و گفتن نیکی کریمی واقعا اعجوبه هست

و باید قدرش رو دونست

من اینم بگم نمیشه بیخیال باشه آدم

اینا معمولا مجردن 

مثلا محمد رضا گلزار هنوز که هنوزه مجرده و این مجرد بودنش

برای خیلی ها جای سئوال داره ولی البته داره لوکس زندگی میکنه

زندگی لاکچریش رو من دیدم خیلی از افراد دیگه

هم این زدگی لاکچری اونو دیدن

بگذریم پروژه فیلم آتابای به زودی کلید میخوره باید منتظر بمونیم

 

  • ۹۸/۰۵/۲۰
  • سید محمد ملک حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی